2e vrije hengelwedstrijd

Vrijdag, 28 april 2017

Op donderdag 27 april Koningsdag werd de tweede vrije hengelwedstrijd van het seizoen 2017 gehouden, deze wedstrijd werd gehouden aan het Oude maasje bij de Groenebrug te Sprang – Capelle. Voor deze wedstrijd hadden 9 deelnemers zich gemeld aan de waterkant,om 7.00 uur werden de steknummers getrokken zodat de deelnemers na hun stekplaats konden gaan. Er zou gevist worden van 8.00 tot 12.00 uur.

Op donderdag 27 april Koningsdag werd de tweede vrije hengelwedstrijd van het seizoen 2017 gehouden, deze wedstrijd werd gehouden aan het Oude maasje bij de Groenebrug te Sprang – Capelle.Voor deze wedstrijd hadden 9 deelnemers zich gemeld aan de waterkant,om 7.00 uur werden de steknummers getrokken zodat de deelnemers na hun stekplaats konden gaan.Er zou gevist worden van 8.00 tot 12.00 uur.

voor verslag klik hier

voor uitslag klik hier