forelle vissen met de jeugd

Woensdag, 10 september 2014

6-9-2014  was het dan zo ver .

Wegens het 60 jaar bestaan van de vereniging zouden we gaan forel vissen met de jeugd

Na wat heen en weer gebel, mailen enz

hadden Peter Groeneveld en Richard Machielsen  het voor elkaar om met de jeugd een middag te gaan forel vissen,

bij port de peche in terheiden

Het was om 12:00 uur verzamelen. toen iedereen aanwezig was werden de hengels uitgedeeld voor de geen die er zelf geen hadden.

En konden we naar de waterkant

Na wat uitleg over het aas en het werpen gingen ze vissen vol enthousiasme

Er werden forellen uitgezet wat door iedereen met gejuich werd ontvangen .

Na een uurtje werd de eerste forel gevangen door Greet en Roy .

En er volgde er snel meer Lars  wist ook zijn forel te vangen net zoals Esmee, Lois, en Daan, Sil, Jelle .

Er waren ook kinderen die er geen vingen maar ook die hadden zeker zo veel plezier.

Tijdens het vissen waren de kinderen wel dorstig geworden ,dus kwam er n drankje bij de waterkant .

Want niemand wilde natuurlijk even stoppen met vissen .

Na het vissen gezellig met iedereen een frietje en een snack gegeten en nog wat gedronken.

Even na kletsen en vooral de vraag kan ik dit ook zelf doen ja dat kan

Je kan altijd kijken voor de openingstijden op de website van port de pech (www.portdepech.nl)

of bellen 0765931847

zo kwam ook aan deze dag weer een eind en wil ik afsluiten door alle papa,s en mama,s te bedanken voor het brengen van de kinderen en zeker niet vergeten de vrijwilligers die ons zo goed  geholpen hebben .

natuurlijk alle kinderen bedankt zonder jullie was het niet zo,n gelaagde dag geworden .

Voor meer foto,s zie foto,s in het foto album forel vissen