federatief kampioenschap jeugd finale

Woensdag, 17 september 2014

Jelle de Bie wint de finale van het federatief kampioenschap van 2014 in de Categorie Op zaterdag 13 september werd de finale gehouden van het federatief kampioenschap voor de Jeugd in Klundert, deze finale werd georganiseerd door Hsv `t Wachtertje uit Klundert.Voor deze wedstrijd waren 37 deelnemers die deze finale mochten vissen, deze hadden zich door de voorronden geplaatst.Voor Visserslust deden 5 deelnemers mee aan deze wedstrijd, in Categorie A waren 12 deelnemers daar haalde Killian Melsen de 10e plaats met 500 gram, de winnaar in deze Categorie werd Kevin Broeken van Hsv`t Wachtertje uit Klundert met 3750 gram.In Categorie B deden 2 deelnemers van Visserslust mee, in deze Categorie deden 21 deelnemers mee,hier haalde Niels van Pelt de 5e plaats met 730 gram en Roy Faro haalde een 8e plaats met 320 gram.Winnaar in Categorie B werd Marnix Rijken van Hsv De Maasmond uit Sprang – Capelle met 1370 gram.In Categorie C deden ook 2 deelnemers van Visserslust mee, in deze Categorie deden 4 deelnemers mee, hier werd Jelle de Bie van Visserslust federatief kampioen met 270 gram en op de 2e plaats eindigde Loïs Machielsen van Visserslust met 140 gram.De organisatie van deze wedstrijd was in goede handen alles was goed geregeld, na afloop van de wedstrijd was de prijsuitreiking daar had iedere deelnemer een prijs en werd er nog een groep foto gemaakt van de deelnemers die bij de eerste drie waren geëindigd.

Links Henk Nederveen met rechts de kampioen in Categorie C. Jelle de Bie.

De eerste 3 van Categorie C. (L) Jelle de Bie (M) Loïs Machielsen en (R) Mike Lubbers.

De eerst 3 winnaars in Categorieen A – B en C